توتال استیشن یک ابزار الکترونیکی است که در نقشه برداری مدرن و ساخت و ساز ساختمان استفاده می شود که از تئودولیت ترانزیت الکترونیکی همراه با فاصله سنج الکترونیکی (EDM) استفاده می کند. همچنین با ریزپردازنده، جمع آوری کننده داده های الکترونیکی و سیستم ذخیره سازی یکپارچه شده است.

قیمت توتال استیشن سندینگ

از این ابزار برای اندازه گیری فاصله شیب دار جسم تا ابزار، زوایای افقی و زوایای عمودی استفاده می شود. این واحد ریزپردازنده امکان محاسبه داده های جمع آوری شده برای محاسبه بیشتر فاصله افقی، مختصات یک نقطه و سطح کاهش یافته نقطه را فراهم می کند.

 

داده های جمع آوری شده از ایستگاه کل را می توان برای پردازش بیشتر اطلاعات در رایانه/لپ تاپ بارگیری کرد.

 

ایستگاه های توتال عمدتاً توسط نقشه برداران زمین و مهندسان عمران استفاده می شود، یا برای ثبت ویژگی ها مانند نقشه برداری توپوگرافی یا برای تعیین ویژگی های osut (مانند جاده ها، خانه ها یا مرزها). آنها همچنین توسط باستان شناسان برای ثبت کاوش ها و پلیس، بازرسان صحنه جرم، بازسازی حوادث خصوصی و شرکت های بیمه برای اندازه گیری صحنه ها استفاده می شوند.

 

یک ایستگاه کل دارای دو وسیله مرتبط است که در طول نقشه برداری استفاده می شود: یک فاصله سنج دیجیتال که فاصله را اندازه گیری می کند و یک سنسور زاویه یا منشور نوری زاویه راست که زاویه افقی یا عمودی را اندازه گیری می کند.

قیمت دوربین نقشه برداری

قیمت متر لیزری لایکا

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *