اندازه گیری ارتفاع کارآمد

با استفاده از این عملکرد، Leica DISTO™ D510 فاصله ها و تفاوت های ارتفاع را به یک نقطه مرجع نشان می دهد. این امر باعث می شود بدون نیاز به استفاده از روش های اندازه گیری گران تر، اندازه گیری های پروفایل را به سرعت انجام دهید. همچنین، از این تابع می توان برای بررسی مستقیم بودن تیرهای متقاطع، تراز بودن طبقات موجود و سایر کاربردها استفاده کرد.

تعداد نامحدود گزینه های اندازه گیری – سنسور شیب 360 درجه

Leica DISTO™ D510 مجهز به سنسور شیب 360 درجه است. این بدان معناست که نه تنها می توان زاویه ها را اندازه گیری کرد، بلکه فواصل افقی را نیز می توان اندازه گیری کرد! همراه با Pointfinder، گزینه های اندازه گیری غیرمستقیم شگفت انگیزی ارائه شده است. از این رو، اندازه گیری در جایی امکان پذیر است که هیچ نقطه هدف بازتابی در دسترس نباشد، به عنوان مثال. هنگام تعیین ارتفاع یک درخت یا هنگام اندازه گیری ارتفاع نمای شیشه ای بازتابنده. اینها را نمی توان با فاصله سنج لیزری معمولی اندازه گیری کرد.

Leica DISTO D510 (E7500i) یک LDM با 14 حالت اندازه گیری است که دقت آن 1/16 اینچ است. این دستگاه

دارای استاندارد IP65 در برابر گرد و غبار، خاک و باران است و دارای نقطه یاب، صفحه نمایش LCD روشن، سنسور شیب 360 درجه و بلوتوث هوشمند است. طراحی سریع بلوتوث هوشمند با برنامه.

Leica DISTO™ D510 نشان دهنده اندازه گیری آسان و بی دردسر فاصله در فضای باز است. ترکیب منحصر به فرد نقطه یاب دیجیتال و سنسور شیب 360 درجه امکان اندازه گیری هایی را فراهم می کند که با فاصله سنج های معمولی امکان پذیر نیست. علاوه بر این، با Bluetooth® Smart و برنامه های رایگان جذاب، برای آینده آماده می شوید.

قیمت متر لیزری لایکا

متر لیزری لایکا d510

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *