HI-TARGET V30 PLUS

جی پی اس شمیم

V30Plus با موتور GNSS چند فلکی داخلی ، ابعاد کوچکتر و طراحی جمع و جور درجه صنعتی ، یک راه حل کار GNSS انعطاف پذیر ارائه می دهد. همچنین با Web UI ، WIFI ، بلوتوث و ماژول 4G ادغام می شود تا مدیریت و انتقال داده راحت تر و سریعتر

شود.

قلب دستگاه با الگوریتم بی نظیر موقعیت یابی GNSS ، نتایج مطلوبی را در محیط های سخت فراهم می کند. و از طیف گسترده ای از سیگنال های ردیابی ماهواره ای پشتیبانی می کند. همچنین تأثیر تأثیر چند راهی را کاهش می دهد.

این یک فاصله انتقال طولانی و سازگاری الکترومغناطیسی خوب است ، می تواند با پروتکل های مختلف ارتباطی سازگار باشد. و کاملاً متناسب با انواع سیستم های CORS است.

برنامه هوشمند

جاده

راه آهن

پل

صرفه جویی در مصرف آب

صنعت

ژئودزی منطقه ای

HI TARGET V90

V90 با ساختار و طراحی کاملاً یکپارچه ، شبکه ، Wi-Fi و ماژول های رادیویی داخلی را با هم ترکیب می کند. راهکارهای اندازه گیری با کارایی بالا توسط روشهای بررسی شیب و جمع آوری شبه پویا ارائه می شوند.

سه نوع رادیوی داخلی UHF فرکانسهای مختلف را بر اساس نیاز کاربران ارائه می دهند. رادیو داخلی UHF SATEL با رادیوهای دیگر سازگار است.

اندازه گیری نقاط گوشه را با شیب تا 30 درجه به دست می آورد. یک الگوریتم و روش بهینه بررسی شیب با حباب الکترونیکی می تواند کار زمینه ای کارآمد را تقویت کند

فناوری توسعه یافته Self از سیستم GNSS RTK ، که از طریق الگوریتم های سفارشی ، دقت نظرسنجی را در محیط های سخت بسیار بهبود می بخشد.

HI TARGET V90BX

جی پی اس های تارگت مدل V90BX سری جدید و ارتقا یافته V90 می باشد.

HI TARGET V90,HI TARGET V90Bx از لحاظ ظاهری شبیه به هم بوده تفاوت سری جدید V90 در رایو مودم داخلی(5W)،حافظه(16GB)،تعداد کانال(572) است.

 

FOIF A90

گیرنده داخلی دو باتری و آنتن هوشمند Foif RTK گیرنده (A90)

گیرنده نسل جدید — جمع و جور ، سبک و هندلینگ! در هر مکان و هر زمان کار کنید!

با افزایش تقاضا برای GNSS با طراحی هوشمند ، توسعه گیرنده همراه با کوچک سازی به هدف جدید ما تبدیل می شود تا امروز محقق می شود. کاملاً تردیدی نیست که طراحی کم حجم و سبک وزن می تواند کارهای عمومی در زمینه را بسیار کاهش دهد و بهره وری را بسیار بهبود بخشد.

جاسازی شده با ماژول GNSS با حساسیت بالا ، A90 می تواند نظرسنجی های گسترده ای را انجام دهد:

RTK ، DGPS ، (SBAS) ، استاتیک و غیره

برد 800 کاناله همیسفیر آمریکا به همراه تیلت سنسور 60 درجه IMU

تمامی دستگاه های بازرگانی کشمیری همراه با سه سال گارانتی تعویض، ده سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی 24 ساعته به همراه آموزش رایگان  می باشد.

جهت اطلاع از قیمت ها تماس با 09135576051-09130000968

گیرنده نقشه برداری UniStrong مدل G970C
جی پی اس فویف مدل A60 PRO
گیرنده یوباکس

توتال استیشن

جدیدترین دوربین نقشه برداری لایکا

گیرنده نقشه برداری Farnav مدل CM3
 انواع جی پی اس شمیم

تراز لیزری

دوربین نقشه برداری

توتال استیشن سندینگ arc 5 pro

توتال استیشن سندینگ

جی پی اس ایستگاهی

گیرنده نقشه برداری HI-Target مدل V200

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *