جی پی اس فویف

گیرنده جی پی اس RTK یک آنتن GPS دو فرکانس، برد اصلی OEM، ماژول ارتباط بی سیم بلوتوث، لینک داده UHF و باتری لیتیوم یون را در یک واحد جمع و جور ترکیب می کند. می توانید کل منطقه نقشه برداری را با یک قطب فیبر کربن اندازه گیری کنید.

FOIF A90

از نظر سیستم تلفن همراه و بی سیم، ما تمایل داریم خلاقیت های بیشتری را به محصول خود وارد کنیم. علاوه بر مجموعه‌ای از بلوتوث، رادیو بی‌سیم و شبکه تلفن همراه، ما عملکرد WIFI را ارائه می‌کنیم که ارتباطات داده را برای GNSS بسیار گسترش می‌دهد.

FOIF A60 PRO

گیرنده نسل جدید — جمع و جور، سبک وزن! کار در هر مکان و هر زمان!

A60 ویژگی های WiFi را برای دستیابی به تنظیمات پارامترهای مسافت دور و سریع و انتقال داده ارائه می دهد. پشتیبانی از ردیابی ماهواره ای حرفه ای GNSS (GPS، Glonass، Galileo، BDS…)، 220 کانال. مجهز به موتور استاندارد صنعتی GNSS (Trimble، NovAtel….) می تواند به CORS محلی دسترسی داشته باشد. صفحه نمایش OLED با روشنایی و محدوده دما عالی طراحی مقاوم، IP67; پیام‌های صوتی بدون خیره شدن به تجهیزات، وضعیت فعلی کار را برای شما روشن می‌سازد.

 

جی پی اس های تارگت v200

گیرنده V200 GNSS RTK عملکرد برتر و کارایی بالا را برای پشتیبانی از کار میدانی شما با راه حل های قابل اعتماد به ارمغان می آورد. استقرار موتور پیشرفته RTK و نسل جدید 9 محور IMU بهبود عملکرد 25 درصدی را حتی در سخت ترین محیط ها تضمین می کند. بنابراین می توانید برای بهره وری بهتر روی Hi-Target V200 حساب کنید.

مجهز به آنتن وصله با کارایی بالا، قابلیت های ردیابی زاویه ارتفاع پایین را افزایش می دهد و در عین حال که ماهواره های ارتفاع پایین را ردیابی می کند، بهره بالایی را برای ماهواره های ارتفاع بالاتر حفظ می کند.

بدود دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *